فعالیت در شبکه های اجتماعی، استفاده از پیام درون شبکه و ایجاد نسخه آزمایشی رایگان، روش هایی برای جذب مشتری آنلاین
- توضیحات
- نوشته شده توسط Super User
- دسته: blog
- بازدید: 196

فعالیت در شبکه های اجتماعی، استفاده از پیام درون شبکه و ایجاد نسخه آزمایشی رایگان، روش هایی برای جذب مشتری آنلاین، آیا شما صاحب یک کسبوکار یا شرکت هستید؟ آیا مدیریت فروش و بازاریابی یک سازمان را برعهده دارید؟ به جرات میتوان گفت که حیات کسبوکار شما وابسته به مشتریانتان است. هر فعالیتی، اعم از خرید و فروش یا ارائه خدمات به مشتریانی نیاز دارد که آنها را خریداری و یا از آن استفاده کنند. در این مطلب ما به شما تعدادی از روش های جذب مشتری آنلاین را آموزش می دهیم.
فعالیت در شبکههای اجتماعی
شبکههای اجتماعی نه تنها یک پلتفرم و برنامه جهانی، بلکه ابزاری قدرتمند برای تعامل و ارتباط هستند. از آنجایی که این شبکهها به گروه بزرگی از مخاطبان متصلاند، به وسیله آن میتوان به به تعداد بیشتری از افراد دست پیدا کرد. با فعالیت شما در شبکههای اجتماعی میتوانید به شکل موثرتری با مخاطبان تعامل کنید. همچنین اشتراکگذاری محتوا برای شما راحتتر خواهد شد و از طریق آنالیز هر شبکه و مخاطبان آن، به علاقهمندی مخاطبانتان دست مییابید. بازخوردهای پیدرپی مشتری در شبکههای اجتماعی، شما را برای فعالیت موثرتر آماده کرده و کسبوکارتان را جزو فعالیتهای محبوب مشتریان قرار میدهد.
استفاده از پیام درون شبکه
پیامهای درون شبکه به مجموعه پیامهایی گفته می شود که از طریق آنها، محصول و خدماتتان را به بهترین شکل به مشتریان خود معرفی میکنید. در این روش شما میتوانید محتوایی را که در نظر دارید، از طریق یک دستگاه یا برنامه نرمافزاری که به اینترنت کاربر متصل است، به مخاطب برسانید. این کار باعث میشود که از طریق برنامه یا اپلیکیشنهای خاص خودتان، پیام دردن شبکه ایجاد کنید. به این ترتیب به طور مستقیم و پیدرپی با مخاطب خود در ارتباط و تعامل هستید. همچنین ممکن است همه مشتریان شما، از آخرین محصول، کالا یا خدماتتان باخبر نشوند. پیام درون شبکه کمک میکند که آخرین بهروزرسانیها و اقداماتی را که در فعالیتهای تجاریتان انجام دادهاید، به مخاطبان برسانید.
ایجاد نسخه آزمایشی رایگان
یکی دیگر از مهمترین روش های جذب مشتری ایجاد نسخه آزمایشی رایگان است. به طور معمول در فعالیتهای بازاریابی، مشتری به فردی گفته میشود که معاملهای را انجام میدهد که به سود تجارت است. این بدان معناست که مشتریان برای استفاده از محصول یا خدمات شما باید تمرکز، وقت و پول صرف کنند.
اما یکی از ترفندهای جذب مشتری اینترنتی ایجاد نسخههای آزمایشی و رایگانی است که نیاز به پرداخت پول ندارند. به این صورت مشتری برای استفاده از نسخه آزمایشی ترغیب و با فعالیت شما آشنا میشود. بنابراین در صورتیکه کار شما برای آنها جذاب باشد، به سوی آن جذب میشوند.