چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنیم و نقطه صفر تولید آن کجاست؟

چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنیم و نقطه صفر تولید آن کجاست؟، در راستای سناریو نویسی برای موشن گرافیک، به تعدادی سوال برمیخوریم که پاسخ به آنها می تواند مارا در امر نوشتن سناریو کمک کند. ما در این مقاله قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: چرا باید از موشن گرافیک استفاده کنیم و نقطه صفر تولید آن کجاست؟

۵ نکته طلایی سناریو موشن گرافیک

یک سناریو قدرتمند، پایه و اساس یک ویدیوی عالی است. اما وقتی در حال نوشتن سناریوی موشن گرافیک هستید، باید بدایند که این نوع سناریو چیزی بیشتر از یک گفتگوی ساده است. یک موشن گرافیک خوب ترکیبی از صدا و تصویر برای روایت یک داستان جذاب است، با این حال اکثر نویسندگان فراموش می‌کنند که برای این رسانه‌ی خاص می‌نویسند. در سناریو موشن گرافیک داستان باید از طریق عناصر مختلف، از صداگذاری گرفته تا پالت رنگ، به سازنده منتقل ‌شود، بنابراین هر عنصر باید از ابتدا در نظر گرفته شود و با فکر به آن سناریو نوشته شود.

ادامه مطلب: ۵ نکته طلایی سناریو موشن گرافیک

آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش

آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش، در این مقاله قصد داریم چند تکنیک مهم بازاریابی B2C و چند روش موثر فروش را معرفی کنیم که این روزها بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. با ما همراه باشید.

ادامه مطلب: آشنایی با تکنیک های بازاریابی و فروش

معرفی بهترین کتاب‌های حوزه بازاریابی که باید بخوانید

معرفی بهترین کتاب‌های حوزه بازاریابی که باید بخوانید، اگر علاقه دارید اطلاعات و آموزش‌های بیشتری در زمینه بازاریابی و فروش داسته باشید به شما مطالعه کتاب را پیشنهاد می‌کنیم. در ادامه برخی از بهترین کتاب‌ها در زمینه بازاریابی و فروش را معرفی می‌کنیم.

ادامه مطلب: معرفی بهترین کتاب‌های حوزه بازاریابی که باید بخوانید

آشنایی با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی

آشنایی با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی، بازاریابی و فروش دو مفهوم جدا از هم هستند. با این حال هر دو بسیار مهم بوده و با تکمیل یکدیگر مسیر موفقیت یک کسب و کار را هموار می‌کنند. برای کسب و کارهای بزرگ داشتن یک مدیر جهت ایجاد هماهنگی بین دو تیم بازاریابی و فروش ضروری است. با ما همراه باشید تا شما را با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی آشنا کنیم.

ادامه مطلب: آشنایی با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی