
آشنایی با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی، بازاریابی و فروش دو مفهوم جدا از هم هستند. با این حال هر دو بسیار مهم بوده و با تکمیل یکدیگر مسیر موفقیت یک کسب و کار را هموار میکنند. برای کسب و کارهای بزرگ داشتن یک مدیر جهت ایجاد هماهنگی بین دو تیم بازاریابی و فروش ضروری است. با ما همراه باشید تا شما را با انواع فروش و تفاوت آن با بازاریابی آشنا کنیم.

برگزاری وبینار، روابط عمومی قوی، پشتیبانی قوی و طراحی اپلیکیشن، 4 روش برای جذب مشتری آنلاین، زمانی که شما به عنوان یک کارآفرین و یا صاحب یک کسبوکار فعالیت خودتان را آغاز میکنید، نیاز به مخاطبانی دارید که شما را بشناسند. به زبان ساده یعنی، شما کار و فعالیت تجاری خودتان را برای دیگران انجام میدهید. این “دیگران” مخاطب و مشتری شما هستند و میتوان گفت حیات و فعالیت شما به آنها وابسته است. بنابراین اگر شما مشتریانی نداشته باشید که محصولاتتان را خریداری و یا از خدماتتان استفاده کنند، همه آنچه انجام میدهید بیهوده خواهد بود. در این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از روش های جذب مشتری آنلاین آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

سطح بندی کاربران، تولید پست بلاگ و استفاده از UGC، روش هایی برای جذب مشتری آنلاین، جذب مشتری آنلاین از جمله مهمترین کارهایی است که در فعالیتهای مختلف اینترنتی باید انجام دهید. اگر میخواهید با روش های جذب مشتری آنلاین و چگونگی آن آشنا شوید، با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

فعالیت در شبکه های اجتماعی، استفاده از پیام درون شبکه و ایجاد نسخه آزمایشی رایگان، روش هایی برای جذب مشتری آنلاین، آیا شما صاحب یک کسبوکار یا شرکت هستید؟ آیا مدیریت فروش و بازاریابی یک سازمان را برعهده دارید؟ به جرات میتوان گفت که حیات کسبوکار شما وابسته به مشتریانتان است. هر فعالیتی، اعم از خرید و فروش یا ارائه خدمات به مشتریانی نیاز دارد که آنها را خریداری و یا از آن استفاده کنند. در این مطلب ما به شما تعدادی از روش های جذب مشتری آنلاین را آموزش می دهیم.

آموزش نصب کد آنالیتیکس در ورد پرس، وردپرس در حال حاضر یکی از محبوبترین سیستمهای مدیریت محتوا در جهان و همینطور ایران است. بسیاری از وبسایتهایی که در فضای وب فارسی میبینید، با وردپرس طراحی شده و مدیریت میشوند. همین موضوع باعث میشود که اتصال وبسایتهای وردپرس به سیستمهای آمارگیر از جمله گوگل آنالیتیکس، اهمیت زیادی داشته باشد. در این پست به آموزش نصب کد گوگل آنالیتیکس در وردپرس و معرفی چند افزونه آنالیتیکس در وردپرس میپردازیم.

قسمت جذب (Acquisition) در گوگل آنالیتیکس شامل چه بخش هایی است؟، برای شروع به سراغ قسمت جذب (acquisition) در نوار کناری سمت چپ صفحه بروید. با کلیک بر روی این قسمت، گزینههای بیشتری را مشاهده خواهید کرد. این قسمت شامل ۶ بخش اصلی است که در ادامه به توضیح مفصل هر یک از آنها خواهیم پرداخت.